Hakuna Matata

2007-11-14
17:41:30

Färdigbakat! /S
Nu är sista bakplåten inne i ugnen och sedan är det färdigbakat!
Har bakat bondkakor och chocolate chip cookies. Jag smakade på bondkakorna förut och de blev faktiskt goda. de andra har jag inte hunnit smaka ännu - jag var lite klantig för jag glömde ha i hasselnötterna!! Säkert jättegott ändå men hade varit ännu godare med nötterna i, men men, för sent att göra något åt saken nu, får helt enkelt komma ihåg det nästa gång...

Just nu gör älsklingen pannkakor, jag orkade inte ens försöka utan valde att ta disken för en gångs skull. Luktar såååå himla gott. Så nu blir det snart pannkakor och senare ikväll blir det milkshakes - mmm....!!!





     


 
Mumma med kakor....!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: