Hakuna Matata

2007-11-15
16:18:52

Brrr + aaajj! /S
Idag är det kallt! Är bara någon grad kallt men jag fryser som en gris - både när jag cyklade hem och nu inne, får nog ta fram sockarna.
Inte nog med att jag fryser, jag har även ont i ryggen, eller snarare svanskotan , hugger till som attan ibland - fattar inte vad jag har gjort, men jag hoppas att det går över snart...

Imorgon har jag ett seminarie på morgonen, och därefter funderar jag på att åka in till stan... jag vet, har varit där ett flertal gånger men det verkar som att butikerna börjar få in lite roligare kläder nu inför jul och nyår, så jag hoppas på att hitta något till dopet. Och sedan har jag ju ändå inget för mig så det kan väl vara ett bra tidsfördriv :)

Nu blir det middag - dvs vad man hittar i frysen vilket denna gång blir våra hemmagjorda piroger - det blir mumma det!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: