Hakuna Matata

2007-11-07
08:44:29

Brr... jag vill inte... /S
Första morgonen sedan i onsdags som jag måste gå upp tidigt...och vad hör jag... jo det regnar!
Drar upp persiennerna och ser att det regnar + att marken är halvt täckt av rimfrost = kallt!
Trött som en gris klär jag mig och går in i köket och kisar på termometern... knappt en grad varmt.... Brrrr!!!!

Jag vill INTE åka till skolan i det här vädret :(

Är dock glad att jag orkade släpa mig upp ur sängen åtminstone en halvtimma tidigare än jag behöver så nu hinner jag nog läsa klart den dät engelska artikeln trots allt!

Jaja... inget intressant att förmedla förutom att det regnar, är kallt och jag vill INTE åka till universitetet!!!!


Kommentarer:
#1: Lia

usch det regnar här med ;s

2007-11-07 @ 09:00:19
#2: Lia

usch det regnar här med ;s

2007-11-07 @ 09:00:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: