Hakuna Matata

2007-11-14
17:47:17

Atomer och allt vad det innebär /L
Min kurs känns idag som ett rent helvete.
Föreläsningarna idag handlade som rubriken avslöjar om atomer och molekyler.
Jag känner mig så dum när jag sitter i salen som ett stort frågetecken med noll intresse för vad föreläsaren pratar om.
Till en del är det intressant och lärorikt men jag får verkligen inte in något i mitt huvud. Vad bryr jag mig om atomers jämvikt?
Det svåra är att veta vad som kommer på tentan, kursen behandlar ju biologi, fysik och kemi. Det är ju så otroligt mycket! Gah... just nu tycker jag synd om mig själv.
Det blir väl inte bättre av att min kära kamrat H tycker det är busenkelt och blir allmänt uttråkad av att de lägger undervisningen på en högstadienivå (som för övrigt jag är överlycklig över). Suck och stön för naturvetenskap och skola. Nu vill jag vara färdig och jobba. I need cash.

Kramkram
Not-so-intelligent-Linda


Kommentar:
#1: S

Stackare... jag är glad att LiU inte har någon sådan kurs som obligatorisk!!! Går säkert bättre bara du kommer in i det lite mer... :)

2007-11-14 @ 18:11:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: