Hakuna Matata

2007-11-17
21:25:15

Ananas, glass, Jane och jag! /S
Sambon har rest bort över helgen som tidigare nämnt, och här sitter jag ensam i vår tvåa denna lördagkväll så vad gör man....

Jo... man passar på att köpa en färsk ananas - något sambon inte tycker jättemycket om. Man letar fram glasspaketet i frysen och lägger upp ananas och vaniljglass i en skål. Sedan letar man lite i bokhyllan tills man hittar det man letar efter - vilket i mitt fall var de två DVD-skivorna med serieversonen av Jane Austens Stolthet och Fördom, en absolut klassiker med mängder av romantik -love it!!! Sedan intar man en bekväm ställning på valfri mjuk plats - i mitt fall soffan - bäddar sedan in sig i en mjuk och mysig pläd.
Därefter placerar man Tv-dosa, telefon, mobiltelefon och dvd-dosa intill sig så man slipper resa sig i onödan - sedan är det bara att trycka på Play och njuta av sin otroligt tjejiga filmval och njuta av att slippa höra sambons små suckar och klagomål :))


Kommentar:
#1: Linda

Låter underbart!! =))

2007-11-17 @ 21:28:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: