Hakuna Matata

2007-05-14
16:29:09

Vick vack /L
image536
Idag har jag lekt fröken igen.
Dagen gick på bra, men jag kände att mitt tålamod testades idag.
Vissa grabbar testar en verkligen. Tyckte jag skötte det bra.
Klockan 13 gick jag på mitt vick-pass. Fick jag ytterligare 2 timmar =) Ska jobba nästa vecka också... 1,5 timme men ändå =P haha... många bäckar små ? Kanske....

Usch jag vill inte att det ska vara min sista vecka....
Imorgon ska vi ha cykeldag på Mariebergsskogen.
Jag fick låna en cykel av en av lärarna och hjälm hade de några extra... Jag i hjälm... jaja...
Börjar tidigare imorgon 07.50, vilket innebär att jag måste åka tidigare vilket i sin tur innebär att jag måste gå upp tidigare... neeje, vad tråkigt.

Nu ska jag faktiskt ta och passa på att se en film!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: