Hakuna Matata

2007-05-20
16:01:38

The storm is gone /L
Även mitt besök har nu åkt.
Igår var jag, mamma och Nina på stan. Mammas plånbok mådde dåligt men jag och Nina hade det bra.
Först köpte jag mig 2 små glasbubblor som flyter på vattnet som jag ska ha bland mina flytande ljus.
Sedan fick jag en likadan klänning som den gröna fast en gul, 2 BH:ar (svart och vit), 2 halsband, en med ett flamingohänge och en med ett björnhände. Jag fick även 2 nagellack från Kicks.
Nina fick hårspännen, halsband, nagellack och en Barbie.
Hehe... massa skoj!
Vi passade även på att fika på cafét högst upp i köpcentrat.
Igår sov även alla tre över hos mig. Vi kom hem så sent ifrån farmor att de nästan fick gå och lägga sig på en gång.
Vi vaknade tidigt i morse och de fick gå ut med Åsa.
Jag vet nu att Åsa är väldigt bra med barn för så som de bar och slet i henne utan hennes reaktion, ja, det är nog inte många hundar som skulle gjort det. Även fast de höll på med henne hela tiden sprang hon inte bort när hon fick chansen utan hoppade upp i någon av deras famnar och sov....
Åsa är jobb men det var kul att se vad duktig hon är med barn.

Vi fick igång Internet, Jason hade gjort som du skrev och det fungerade då!
Jasons syster har en trådlös över som vi ska få, skönt att ha Internet.

Nu ska jag bara slappna av.
Kram!

  
Ps. Många kan inte se skillnaden på Ole och Emil.... Jag tycker inte de är lika för fem öre. De är blonda, thats it typ. Ds.


Kommentar:
#1: Manny

Shit vad stora de blivit, jag tänker på tvillingarna som om de vore typ 3 år... antar att de är liiiite äldre än så :P

2007-05-20 @ 16:39:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: