Hakuna Matata

2007-05-23
09:46:17

Lite bättre idag /L

Stackars lille tjockisen mår lite bättre idag.
Igår kräktes han tre gånger på morgonen men vi åkte och köpte specialmat inklusive en liten spruta så nu matar jag honom med detta. Så igår kväll gick han till vardagsrummet i alla fall (han har inte rört sig på 48 timmar).
Nu i morse kräktes han igen, han gick på toa men jag kunde inte se om avföringen var vit eller om det var kattsand (han fick ett medel hos veterinären för att se att maten kommer igenom).
Sedan matade jag honom med specialmaten. Nu sitter han på balkongen och går runt lite i lägenheten.
Jag ber för att det inte blir värre än så här, för nu har vi no money att punga ut med ytterligare 1300 kronor eller ännu värre betala för en operation. Om det är stopp någonstans skulle detta kosta 10.000 kronor, nu får ni dömma mig men det har vi inte råd att betala och då är jordelivet slut för min lilla älskling.
Men jag hoppas verkligen att denna mat och vila räcker. Att det bara var magsjuka (för han äter ju ALLT han kommer åt).
Be för Johnny.

Annars var jag med om otrevlig relationshändelse igår, men det skriver jag inte här. Ingen blev förvånad.
Så denna vecka har inte varit bra.
Jag har inte fått någonting gjort i skolväg, fast jag var till bibblan och lånade böcker igår. Det är allt.
Igår var jag även till Städtjänst för lite information. Det är inte så lätt att städa som man tror. Bara den där moppen var problem och jag insåg vilka träningspass dessa kommer vara.
Jag fick mitt schema, det såg bra ut. Det enda stället jag kände igen var CGC, där ska jag städa...

Puss och kram
Linda



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: