Hakuna Matata

2007-05-25
14:47:21

Klara...färdiga.../S
...GÅ!!!
Och därmed har startskottet gått då jag nu har påbörjat ett dokument som just nu är en halv sida lång och som ska utmynna i en 15 sidor lång uppsats om hur jag har utvecklats under detta inriktningsår.. i början var jag skitsur för jag tyckte det kändes som en omöjlig uppgift, men efter att ha funderat lite så känns den ändå ganska överkomlig, och det känns som att det är nästintill omöjligt att de kuggar en - de kan ju inte säga att den är fel på något sätt då det handlar om MIN utveckling?! Så nu har jag alltså börjat lite med texten - det som är så underbart är ju att jag bara kan bläddra i mina gamla uppsatser jag skrivit under året och plocka ifrån - för det är ju faktiskt okej att kopiera ifrån sig själv - det har det själva sagt :D

Jag ska ägna uppsatsen några timmar idag och sedan resten av helgen. Imorgon ska jag dock vara barnvakt på morgonen, jag hoppas vädret blir bra då jag måste gå dit och det tar ungefär en halvtimma. Men pengarna är MYCKET välkomna... när jag betalat räkningarna imorgon så kommer jag ha ungefär 30kr kvar - lite komiskt.

Vår pluggfria tid spenderar jag och Tobias just nu framför TV:n då vi för några veckor sedan började titta på Friends - och nu har vi 3 säsonger kvar och bara 2 veckor till i Linköping - måste ju se klart dem innan vi åker hem. Det är så underbart att jag lyckats få Tobias att tycka om serien han också... han är givetvis inte ett lika stort fan som mig ännu men det kommer nog... min andra hjärntvättningen har jag ju lyckats med.... tobias kan nu se sig själv som hundägare... och inte nog med att jag lyckats få honom hundsugen.... jag har även lyckats med prestationen att han numer tycker om de "fula" raserna som jag älskar.

Det här är hans favoriter hittills...

                                

så det är fullt möjligt att jag med fortsatt tjat kanske kan få honom att älska en liten fralla mer, det är ju faktiskt bara öronen han inte gillar...
                                                        

Nej... nu har jag skrivit mer på bloggen än min uppsats.... kanske inte riktigt som det borde vara :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: