Hakuna Matata

2007-05-19
09:38:25

Jag hade en jättebra dag /L
Gårdagen var kanon.
Jag var hos Katarina och maten var jättegod, hon bjöd på kycklingfilé med klyftpotatis och vitlöks dressing typ. Till efterrätt var det tårta med jordgubbar på! Mums!

Jag fick också paket av mamma och pappa.
Av mamma fick jag 2 klänningar, en grön och en svart. Plus 2 par tights, ena svart och andra grå.
Av pappa fick jag en bärbar dator, en liten söt sak som bara väger 2 kg. Men jag fick inte igång Internet, hade inte du Sandra också problem med det när du köpte din dator? Vad gjorde du då?

Nu ska jag och Nina snart dra till stan med mamma!

Puss och kram
Linda ♥


Kommentar:
#1: Manny

Va kul att du fått en laptop...slipper du ju tjafsa med med J. Jag hade inget problem var bara jag som var trög, glömde att man var tvungen att starta om modemet när du bytte nätverkskabeln mellan datorerna... men det har du säkert redan testat?! Men nu får ni väl investera i en router så ni kan vara uppkopplade båda två...

2007-05-19 @ 11:43:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: