Hakuna Matata

2007-05-18
10:23:14

Äntligen fredag /L
Denna vecka har gått extremt fort.
Jag avslutade 5 veckors praktiken i onsdags, kändes sorgligt. Alla barnen skulle ha min msn vilket jag också gav ut - när jag startade msn fick jag lov att godkänna en hel del nya kontakter... haha
Det är väl kul att de vill kunna fortsätta ha kontakt.

Igår var det en slapp dag fast jag fick mycket gjort i städväg men inte när det gällde pluggandet.
Idag kommer pappa och mina syskon vid 12 och sedan kör de mig till Katarina vid 14 för hon har bjudit dit oss tjejer. Hon bor i Forshaga så då kan jag åka till farmor på efteråt. Tänkte kolla om Nina vill sova över hos mig ikväll för jag och mamma ska på stan imorgon för vår tjejdag och så kan det ju vara kul för henne att vara med.
På lördag ska väl någon av syskonen sova över igen.

Känner mig väldigt stressad just nu över att det är någonting hela tiden.
♥ Måndag - VFU redovisning + inlämning av 3 sidor om VFU:n (vilket jag glömt totalt)
♥ Tisdag - Lära mig jobbet på städtjänst inför sommaren
♥ Onsdag - Måste jobba med uppsatsen
♥ Torsdag - Vikariera
♥ Fredag - Vikariera

Plus att jag måste åka till skolan någon dag efter tisdagen och lämna in min VFU bedömning eftersom min handledare skriver den på tisdag.
Uppsatsen har jag inte börjat med ännu heller, jag har läst en bok det är allt. Usch diciplin.
Jag måste även lämna in en rapport om VFU företag som jag gjorde i höstas, förstår inte varför eftersom den inte är betygssättande och jag har dessutom redan fått mitt betyg.

Nej, nu måste jag göra iordning mig!

Puss och kram
Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: