Hakuna Matata

2007-05-30
05:03:04

Älskade granne /L
image556
Klockan är nu 04.55 och jag ringde störningsjouren för 35 minuter sedan.
Min granne började nämligen spela hög musik 04.00, jippi tänkte jag och sprang ut i gången i bara nattlinne för att leta reda på numret. Feg som jag är (?) valde jag att ringa istället för att sticka ut huvudet från balkongen över till deras och snällt be dem stänga av men det är nämligen så att dessa grannar hade polisen hos sig vid exakt samma tidpunkt för en vecka sedan (vilket jag också vaknade av) så jag tror inte det!
Nu har kryckmannen flyttat, ja då ska nästa granne sätta igång.
Jag känner mig som världens pensionär som sitter här och klagar på grannarna runt omkring mig men jag har faktiskt stått ut med en hel del genom åren men detta är så otroligt respektlöst och det tål jag bara inte!
Nu sitter jag dock och irreterar mig på att Värmlandsvakt ännu inte kommit!

///Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: