Hakuna Matata

2007-03-21
16:38:51

Så jäkla trött /L
image427Idag/ nu för tiden känner jag mig sååå utmattad. Ändå tycker jag att jag är mycket piggare än resten av min klass. Mina kära klasskamrater mår riktigt dåligt över våra studier just nu.
På måndag har jag en salstenta över EU och FN, men idag fick jag ytterligare en bok som ska vara med. Så nu har jag två böcker som jag ska plugga in till på måndag! AGH!
Inte undra på att man inte sover skönt...

Nästa onsdag drar jag till Polen, ska bli skönt att slippa vanlig skola men ändå sååå jäkla stressigt.
På måndagen den 2/4 kommer vi hem runt 2 på natten men vi har lektioner från 12--17 på tisdagen! Hinner inte ens landa förrän vi ska in till skolan igen. Jag har ju ändå rätt nära ifrån järnvägsstation men en del i min klass bor i Forshaga och Gräsmark. Inge roligt...

Det är knappt så jag orkar skriva just nu.

På tisdag ska jag på jobbintervju för sommaren... inte vilket ställe som helst utan städtjänst!!! Ditt favoritplace Sandy! =)) Jag kände att det var antingen det (hjälp av Brandt att få kontakt) eller sommarkurs, och jag är så skoltrött så jag tvättar med glädje toaletter! .... ush...

Ishockey ikväll, mamma kommer och Jay jobbar....

Kram
Linda

Ps. Gåtans svar: Stig ur bilen, gå ner från karusellen och lämna plats till någon yngre.
Barnkarusellen på Gröna Lund är först och främst till för barnen. Ds.
Den är så töntig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: