Hakuna Matata

2007-03-08
17:33:49

Övergiven... /S
Idag hade Tobbeman sin tenta! Pratade med honom på telefon och han tyckte det kändes bra. Efter tentan och pizzakäk med polarna tog han sitt pick och pack och åkte hem till Karlstad över helgen. Själv satt jag under tiden på två konferenser och ett fackmöte, kom inte iväg från skolan förrän klockan närmade sig 17.

Såååå trött steg jag av bussen hemma och gick och handlade. Det blev riktig slappisinköp med en stor chokladkaka och en panpizza. Kom innanför dörren och tog på mig mjukisbyxor och hoodtröja satte mig i sängen för med chokladkakan brevid mig, pizzan i knät och tv-dosan på andra sidan.... alltså helt inställd på att inte behöva resa på mig under hela kvällen. Ska precis slå på TV:n när jag ser att Tobbe skrivit en lapp där med meddelandet:

"Ha det bra och slappa inte ihjäl dig under helgen :p. Längta lite efter mig i alla fall. Puss och kram, älskar dig!"

Han känner mig alltför väl min pojk ;)


Tyckte bara det var lite roligt.... Nu ska jag göra allt det jag precis skrivit om! Hej så länge...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: