Hakuna Matata

2007-03-16
14:10:39

Melodifestival och sommarjobb. /S
Idag hade min VFU-skola sin egna Melodifestival. Det var 15 bidrag med i tävling, en del dansade och sjöng andra mimade eller bara dansade. Det var superkul att se, speciellt de små 6 åringarna som sjöng Zlatan-låten och Lordis Hard Rock Halleluja. Superduktiga!

Nu är i alla fall praktiken slut, och jag har fått mitt omdöme. Det gick faktiskt bra, men hon tyckte att jag skulle detaljplanera bättre i fortsättningen samt tänka på att ge barnen direktiv och inte fråga om de vill.... exempelvis säga: Ta fram era pennor! Istället för : Kan ni ta fram era pennor?
Och det kan jag absolut hålla med om, ska ju aldrig ställa en fråga där man kan få ett oönskar svar.

Idag ringde de även från KBAB och frågade om jag ville jobba i sommar så nu ska jag jobba period 2 i sommar hos dem. Vet inte riktigt vilka veckor det är men skulle tro att det är mitten på juli oc h 4 veckor framåt.


Nu ska vi gå en liten promenix i solen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: