Hakuna Matata

2007-03-07
20:28:15

Here it comes! /S



SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Tobbeman
Såg dig gråta: Tobbeman
Fick dig att gråta: Extrem trötthet i samband med en utvällt ölflaska i köket i samband med matlagning
Du delade en drink med: Tobias, Joss, David och Ludde
Du gick på bio med: Tobias
Du gick på stan med: Mamma (bergvik)
Skällde på dig: Tobias
Skickade ett e-mail till dig: kursansvarig

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Alltid! När säger man det annars?
Bråkat med ditt husdjur: Någon gång har vi säkert varit ovänner
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte vad jag kan minnas

EXTRA STUFF
Tar du droger: Aldrig hänt och inga planer på att låta det hända
Dricker du: Sällan
Vem är din bästa vän: Pumba
Vad är du mest rädd för: Ormar tror jag
Vilka kläder sover du i: Trosor.
Vart vill du gifta dig: I en gammal lantlig kyrka, eller en STOR maffig kyrka
Vem hatar du verkligen: Hm... ingen...tror jag
Varit kär: Ja.
Kör du bil: Mycket sällan
Har du ett jobb: Nej, heltidsstuderar dock
Gillar du att ha folk omkring dig: Mindre grupper med mäniskor jag bryr mig om
Är du ett hälsofreak: har mina stunder... varar dock max en halvtimma :0p

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja.
Är du ensam nu: Nej.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ingen särskild, allt möjligt kan fastna i denna genihjärna
Vill du gifta dig: Absolut, en dag som helt handlar om mig... aldrig att jag går miste om det!
Vill du ha barn: Helt bestämt JA

FAVORIT
Rum i huset/lägenheten: Mycket och välja på, hm... kokvrån, badrummet eller sovrummet... får nog bli sovrummet :0p
Typ av musik: Allt, men just nu Paolo Nutini, The Fray, Katie Melua, Nirvana och RHCP
Band: Red hot chili peppers alltid! Andra band kommer och går men de består!
Parfym: cacharels amor amor
Månad: Maj, älskar den riktiga vårvärmen innan den riktiga sommaren är här
Sten: Diamant

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
Gråtit: nope
Köpt någonting: Mat, glass
Sjungit: hm...ja vid disken för någon timma sen
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja.
Velat säga till några att du älskar dem: Hm... nej
Träffat någon ny: Nepp.
Saknat någon: Alltid Pumba och skitsnacket, skvallret och just nu även Shrek
Kramat någon: Japp.
Kissed someone: Of course my Tobbeman.

SENASTE
Låt du hörde: The Fray - Look after you...sååååå bra
Film du såg: The queen of Sheba´s pearls
Sak du stal: Jag erkänner.... en lånekatalog från Biltema
Mat du åt: Mos och korv
Gången du åt en 7-Eleven korv: Never done

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst: definitivt
ätit sushi: Nej, rå fisk.... lockar inte sååå mkt
stått på scen: Ja, senast i nionde klass tror jag
blivit dumpad: Nej
varit ihop med någon som varit otrogen: Nepp
varit med om en bilolycka: Nope, inte hittills
sett smurfarna: ja, faktiskt
klättrat på berg: Gills Himlabacken i karlstad :)

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: varmt.
spets eller satin: satin
blått eller rött: rött
regn eller snö: regn... men även snö ibland
ge eller få: ge, men få när det handlar om massage
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusenskönor: rosor
historia eller vetenskap: historia.
matte eller engelska: pest eller kolera... måste man välja?
öl eller cider: cider

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet: absolut min tobbe
vet den om det: 99,9% säkert ja
gillar någon annan dig just nu: Nope, nästan alla mina bekanta är i ett förhållande
vad tittar du hos en kvinna/man: Helheten... kroppsform, ansikte osv.

GILLAR DU ATT
ge kramar: Självklart.
ge massage: Ja men endast med löftet att själv få det
gå promenader i regnet: Ibland, men bara på kvällen
tugga tuggumi, och i sånna fall vilken sort: Extra om det tuggas, men det sker inte så ofta

FAVORIT
mat: finns mycket god mat men jag kommer aldrig tröttna på taco :)
program på TV: Greys anatomy, Gilmore Girls, Desperate Housewifes, Law and order
film: Verklighetsbaserat eller komedier
restaurang: Vem har råd med sånt! Får väl säga pizzerian i lambo då :)
låt: Red hot chili peppers - Turn it again, och Katie Melua - Nine million bicycles
artist/grupp: Red hot chili peppers
sport: Om jag måste säga så blir det nog höjdhopp, men det är med förutsättningen att en svensk är med
färg: rött är alltid trevligt


Kommentar:
#1: Pumba

"Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ingen särskild, allt möjligt kan fastna i denna genihjärna"
*skrattar* Visst Sandra, visst......

2007-03-08 @ 09:41:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: