Hakuna Matata

2007-03-05
12:48:37

Folkmord, stress och annat elände /L
Just nu sitter jag i skolans bibliotek. Börjar klockan 13 efter en två timmars lunch.
Hade en föreläsning på förmiddagen om globalisering och även hur detta har påverkat Afrika. Väldigt intressant! Kändes som om det var på en väldigt hög nivå och att detta är svårt att omvandla till en nivå för små barn men samtidigt är det kul att utvecklas själv. Efter denna kurs är jag väl typ expert på kapitalism, nationalism och globaliseringens utbreddning. Ja, jag fatta inte själv vad jag nyss skrev haha ;)
Nu ska jag ha en historiaföreläsning, förhoppningsvis om folkmord!
Fick ett mail ifrån adlibris nyss, mina böcker skickades idag! Beställde förr förra fredagen för guds skull!
Känns stressigt, har muntligt prov nästa vecka plus en inlämning på 2 sidor om detta. Måste läsa de 3 böckerna också!!! Hjälp!

Puss och kram
Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: