Hakuna Matata

2007-03-29
13:28:41

Final day of writing! /S
Nu är jag uppe i mina 12 sidor på tentan... tyvärr känns det inte jätentaskrivandettebra då jag känner att jag inte får plats med allt, men det är sådana justeringar man får göra under dagen. Hur som helst så vet jag att jag kommer hinna bli färdig idag så jag kan lämna in tentan direkt imorgon bitti. Under denna vecka har vår lilla lägenhet förvandlats till ett litet råttbo med damm, och med mina böcker och papper över hela
------------------------------------------>
skrivbordet, tvätt som ska vikas och läggas bort o.s.v. Ska bli skönt när man kan rensa bort allt i eftermiddag och få lite ordning åtminstone.

Imorgon kväll kommer mamma och pappa, ska bli kul, alltid kul när man får besök för då kan man ju hitta på lite saker man inte kan annars när man saknar bil. Önskar att jag kunde åka med dem hem på söndagen men tyvärr måste jag gå på kursintroduktionen på måndagmorgon så istället får jag åka tåg på måndagen, men det var ju billigt i alla fall, bara 100kr. Och jag kan ju alltid skicka med mor och far väskan så slipper jag släpa på alla kläder.

Ska bli skönt att komma hem i alla fall, träffa vovven, se syrrans växande mage, och min andra systers iordinggjorda trädgård... har faktiskt inte varit ute i deras trädgård sedan de köpte huset då det var vinter och snö hela tiden, men nu kan det ju vara kul att se. Sen ska det självklart bli kul att träffa Pumba och få snacka lite skit!
Eftersom jag fyller år veckan därpå räknar jag även med att bli firad med tårta denna vecka... mums!!

Nu sitter jag och väntar på att Tobias ska komma hem så han kan läsa min tenta, ska läsa igenom den själv också, men jag blir så lätt "hemmablind" och brukar alltid missa en massa saker i alla fall.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: