Hakuna Matata

2007-03-26
15:09:16

Blä för rapportskrivningar!! /S
Halva dagen har nu gått, vädret är fortfarande lika underbart och genom det öppna fönstret hör ja gvårfåglarna kvittra... har dock inte varit utanför dörren än idag!

Jag sitter här med min härliga hemtenta som jag just nu har noll koll på! Jag mailar mina kurskamrater en massa frågor hela tiden. Det jobiga är att jag inte fått några frågor tillbaka.... betyder det att alla andra fattar??

Har skrivit ihop 5 av max 12 sidor, så man borde väl kanske vara nöjd, men det är svårt att känna sig nöjd när man inte vet om allt man skrivit hittills är helt meningslös skit som måste skrivas om. Antar att man bara får göra sitt bästa och bita ihop om man får komplettera något i efter hand.

Idag har Tobias och hans kompisar ett Band of Brothers-marathon, de började klockan 12.30 och det lär väl dröja till sent ikväll innan han är hemma ikväll så jag får ju plugga i lugn och ro i alla fall.... men det betyder inte att det går bra för det.

Nu har jag i alla fall köpt min tågbiljett hem till karlstad så nästa måndag eftermiddag kommer jag hem! Biljetten var faktiskt råbillig... kostade bara 100 kronor!!! Det är 47 kronor billigare än vad en sista-minuten-biljett brukar kosta när jag köpt de andra gångerna. Har ingen aning om vad som hänt, känns ju som att de borde skyltat mer om de har gjort sådana kraftiga prissänkningar... vem vet... kanske köpt helt fel biljett och hamnar någon mil utanför Linköping bara :0P

Ikväll är det dags att tvätta igen... suck.... finns det något som är så trist, springa upp och ner i tvättstugan hela kvällen. Idag har jag lovat att tvätta allt själv också... Men med tanke på att vi hoppade över städningen den här veckan så kanske man inte ska klaga.
Vi körde ett varv med dammsugaren men annars struntar vi i att städa tills på fredag när mor och far kommer för att stanna över helgen....min lite pedantiska mor ska minsann inte få se ett dammkorn!

Nä nu ska jag väl försöka skriva lite till innan det blir en joggingtur eller promenad... måste ju unna mig själv att få vara ute en liten stund i alla fall!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: