Hakuna Matata

2007-03-27
20:53:59

Answer! /L
Svaret från gårdagensfrågor:

1. 100 åriga kriget höll på i 116 år (1337-1453).
2. Panama-hatten uppfanns i Equador.
3. Oktober-revolutionen firas i november.
4. Kung George IV hette Albert.
5. Kanarieöarna har fått sitt namn efter sälen. Canaria betyder på latin "sälarnas ö" (havshund).

Hade du rätt på någon?



Just nu håller maskinerna på i tvättstugan. Jag tvättar inför min resa imorgon och då måste allt vara rent!
Dagen började med skol som vanligt. Religion, väldigt intressant, om Antisemitism och Judendom inför imorgon.
Sedan hade jag möte på Städtjänst, det gick bra och jag får jobba där i 4 veckor. Antingen hela juli eller en bit in på augusti. Hon skulle även försöka ge mig lite extra tid i juni om hon kunde! Kändes bra =) Jag slipper städa själv också, hon sa att de gick två och två. Slipper jobba själv som Sandra =P
Sen åkte jag till mormor och låna en resväska eftersom jag inte har någon med bra storlek. Hennes är givetvis en image432sån där dyr märkessak så jag vågar knappt röra den!
Jag fick också en garderob (1 dörr) så den ställde jag in i klädkammaren! Bra med förvaring!
Jason jobbar till 23, så jag har en stund till för mig själv.
Känner mig inte så ressugen, lite nervöst att flyga =/ Men samtidigt ska det bli "kul".
Jag har skola tisdag-onsdag men sen är jag "ledig" fram till 9 mars typ, har inga lektioner. Så jag hoppas vi hinner ses någonting Sandra!
När åker du tillbaka till Linköping?

Nu ska jag plocka lite!

Puss och kram
Linda

Kommentar:
#1: Manny

Fy vad roligt, grattis till jobbet!! Det blir nog jättebra, jag hade ju trist för att jag var själv hela tiden! Jag kommer på måndag eftermiddag och stannar ända tills måndag den 9, så vi lär nog ses en del!

Ha så kul i Polen!!

2007-03-27 @ 21:19:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: