Hakuna Matata

2007-06-27
18:16:12

Tjolahopp! /L
Ja, livet rullar på som vanligt.
Idag har jag och Sandra promenixat med Dick och Åsa. Träna lite sök och fot.
Vi gick till Biltema och jag köpte mig ett cykellås till min nya cykel som jag fått av Sandra :)
Hade turen att slippa regnet!

Jag och svärmor gick nyss till tvättstugan medan Åsa var själv hemma, hon skrek som en stucken gris när vi kom tillbaka! Ingen större framgång med ensamträning - måste ta i hårdhandskarna! =P

Svärmor hade lagat min gamla cykel förresten så nu har jag två igen ;) Skönt!!!
Igår köpte vi en bänkdiskmaskin - den fulaste av dem alla men billigast! 1500 kronor, kändes som att man inte kan komma under det direkt... så nu är disk-konflikten löst.. hehe

Puss och kram
Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: