Hakuna Matata

2007-06-20
12:35:26

Solen har återvänt! /S
Äntligen har solen återvänt till Karlstad även om det inte är den där extrema hettan - jag är dock ganska nöjd över att slippa svettas av att röra armen en millimeter.

Gårdagen spenderade jag med Linda och Åsa, vi började dagen med en cykeltur för att trötta ut Åsa lite inför ensamträningen. Sedan tränade vi hela dagen genom att lämna henne själv i Lindas lägenhet ungefär var femte minut i cirka 30 sekunder. Det gick trögt i början men jag tror nog att vi gjorde lite framsteg även om det är en lång väg kvar innan hon kommer kunna vara själv en längre stund.

Igår återvände även min kära Tobias ifrån sin fiskeresa - han åkte i söndags men jag har faktiskt saknat honom jättemycket, är ju så van att ses varje dag nu!

Idag ska jag hälsa på syster yster och söta lilla Leyah tillsammans med min moster som är i stan. Leyah är så himla söt, men nyhetens behag har börjat lägga sig.... i längden är det ju inte såååå kul att sitta och titta på en bebis som sover konstant hela dagen förutom när hon ska ammas. Blir roligare när hon blir lite äldre och mer vaken....

Midsommar närmar sig med stormsteg och mina planer är obefintliga.... känner alltid en stress för att hitta på något varje "storhelg" men det här året har jag bestämt mig för att inte göra något, ska umgås med familjen under dagen istället.

Dagarna går och det närmar sig hela tiden veckorna för arbete, men än så länge har jag några veckor kvar. Syrran har återigen hittat en liten valp de kanske ska köpa - men än så länge har inget köp gjorts och jag vet därmed fortfarande inte om jag ska hitta på något i sommar. Eventuellt ska jag med Linda till Norge då hon ska hälsa på sin pappa. Tror det kan bli kul, jag har inget minne av att jag varit i Norge och det ska tydligen vara fint i de trakterna dit vi ska.

Ojoj.... det blev lite av varje i det här inlägget... men men... Nu är det snart dags för käk innan jag ska ta en liten promenix ner till stan för att möta upp min moster.

Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: