Hakuna Matata

2007-06-18
14:47:04

Nu är det hårda bud som gäller.../S

Som tidigare nämnt är jag lite lätt uttråkad om dagarna....

Den här dagen har jag i alla fall spenderat flera timmar till att söka information om hur man ensamtränar sin hund samt söka efter de olika momenten i lydnadsklasserna för hund.

Jag har inte tänkt ägna den tiden åt min egen vovve som faktiskt kan de flesta av momenten.... istället har jag tänkt överlämna all den informationen till Linda som ska få Åsa att bli lite lydigare och framför allt lära henne att vara själv kortare stunder... något som redan påbörjats...

Idag har Linda jobbat hela dagen men jag har ändå planer på att träffa henne en stund senare i eftermiddag.

Nu är det dags för lite middag....vad nu det ska bli?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: