Hakuna Matata

2007-06-11
13:50:13

Inläggen är få... /L
men de kommer ändå... oj vilket rim.
Nu ska jag uppdatera er med mitt filmarkiv.
Nu har jag sett ytterligare två.

Först såg vi på End Game med Cuba Gooding Jr. Han spelar en livvakt var klient (presidenten) dör när han har ansvaret. Det visar sig sedan att något större låg bakom hans död än en knäppgök vilket resulterar i att han och en kvinnlig reporter ska försöka lösa detta mysterium...
Jag satt ju hela tiden och gissa vem "mördaren" kunde vara men jag hade faktiskt fel fast delvis rätt...
Den går att se men jag hade verkligen jättesvårt att se Gooding i den här rollen... han passar liksom inte som någon tuf-guy. Det kanske du tycker men inte jag! :)


Efteråt satte vi på filmen "The Wicker man" med Nicolas Cage. Ja, vad ska man säga.
Han får ett brev i från sin dissande exfästmö angående att hennes dotter har försvunnit. Hon bor på en ö med en sekt. Ja, sjukare film får man ju leta efter. Jag tror det var meningen att den skulle vara skrämmande men jag satt mest och skrattade och blev samtidigt förbannad på alla människor. Den var så jäkla kass men har på något knepigt vis fått fyra plus på www.moviezine.se ? ? ?
Den måste ju ses bara för att jag vill höra vad ni tycker... EN VÄLDIGT SPECIELL FILM.

///Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: