Hakuna Matata

2007-06-05
18:24:32

Inget Internet /L
Nu har jag inte längre något Internet.
Eftersom vi blev så trötta på att inte ha något internet så sa vi upp skiten så nu behöver vi inte betala för ingenting!
Därför kommer nog mina inlägg nog minska tills jag får uppkoppling hemma....

Igår körde jag till Arlanda.... och hem igen!
66 mil på en dag.... Åkte 16 och var hemma 03.40!
Kändes kan jag tala om -  inget att rekommendera.
Bilen krånglade och som förväntat =P
Motorhuven gick inte att stänga men i Väse lyckades vi få hjälp så den åkte inte upp igen.
Nu är min svärmor här på besök.
Nästa vecka ska de förmodligen till Nässjö - jag tänker förmodligen vägra åka med. Orkar inte!!!

Stor uppdatering dessutom - Nu har jag en egen hund!!!
Mamma och Jason gav upp och Åsa är nu min! !På lördag drar vi till Örebro för att se på mammas eventuellt nya nakenhund "Diva"... får se hur det går!

Ha det bra!
Puss och kram
Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: