Hakuna Matata

2007-06-21
11:36:45

Hundlängtan! /S
Jag vet... mycket tjat om vovvar... men idag såg jag en annons på en så söt fralla... så perfekt... så fel tidpunkt!Fransk bulldog söker seriöst hem pict_big

Om jag bara hade haft ett jobb till nu i början av sommaren - och om de som lagt ut annonsen hade möjlighet att behålla hunden tills mitten av augusti - ja då hade jag nog utan någon större tvekan slagit till... inte sååå ofta det finns vuxna frallor ute på annons.

Men men.... får väl hoppas på att det dyker upp en ny liknande annons vid ett tillfälle när det passar mig bättre både ekonomiskt och tidsmässigt...

Igår var som sagt moster och kusin här. Tog en promenad för att möta upp dem vid sjukuset och för att sedan guida dem hem till syrran och söta lilla Leyah. Efter att ha fikat och beundrat den lilla prinsessan blev det en shoppingrunda på stan... jag som har lite ont om pengar hängde dock bara med som en svans.... efter 2,5 h på stan åkte vi äntligen hem till mamma och pappa där pappa fixade lite fika. Mina stackars fotsulor var vid det laget fulla av vätskeblåsor.... idag är jag bara lite lätt öm men jag kan åtminstone gå normalt!

Ikväll ska vi på middag hem till pappas moster, det blir hela familjen med respektive, samt min farmor och farfar + farbror. Kan nog bli lite mysigt....

Imorgon är det midsommar, har inga större planer. Kommer fira här hemma med mamma, pappa, farmor och farfar och syster med Leyah + Tobias som bestämt sig för att stanna hemma i år och fira med mig :) Mysigt...
Kul att träffa Leyah lite också... igår när vi var där var hon faktiskt vaken för första gången i stort sett av de gånger jag träffat henne och jag fick se hennes små ögon.... :)

Idag har jag betalat månadens räkningar.... var inte alls mycket egentligen... men jag insåg att jag verkligen får vara snål den kommande månaden om jag ska få ihop till nästa månads räkningar... Det i sin tur innebär att jag tyvärr inte kan följa med Linda till Norge som vi planerat :( Istället tror jag att jag ska åka upp till Sunne under de dagar som Linda är borta, och passa på att träffa släkt och eventuellt vänner om de är hemma över sommaren...






Trevlig midsommar allihop!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: