Hakuna Matata

2007-06-03
13:08:36

FÄRDIG!!!! /S
Nu har jag precis skrivit ut min hemtenta och jag är nu klar med allt för det här läsåret. Nu är det bara att lämna in och vänta på resultatet :D Jag hoppas verkligen jag slipper kompletteringar - har en kursuppgift jag fortfarande inte fått besked om än oxå... har jag tur får jag tillbaks den imorrn och skulle det vara ngn komplettering hinner jag ju fixa det innan hemfärd på onsdag morgon.

Tobias pluggar på - sista dagen innan han MUNTLIGA tenta - förstår om han är nervös... usch tur att man inte behövt ha det ännu.
Själv har jag inhandlat en korsordstidning för att roa mig själv med. Satt med den hela dagen igår - snacka om hjärngympa - jag var helt slut i huvudet på kvällen sen. Man kanske skulle önska sig en prenumeration på några tidningar i julklapp - korsord är nämligen den enda avkoppling jag tycker om under pluggperioderna. Älskar att läsa annars men när man är mitt inne i kurserna så vill man ju bara spy bara man ser en bok. Men korsord funkar alltid...

Nu ska vi se på ett friends innan tobbe ska plugga vidare och jag ta med min tidning ut på innergården.

Ses snart...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: