Hakuna Matata

2007-07-06
09:26:00

Västkusten... /S
Japp imorgon drar jag till kusten... måste ju säga att det känns lite halvkul med tanke på att det de närmsta dagarna ska bli regn,regn,regn enligt SMHI... men man får väl försöka att vara lite positiv... kanske blir det sol trots allt.

Trots att v åker redan imorgon bitti så har jag ännu inte börjat packa... finns det något tristare??! Så mycket grejer som ska i en liten bag, och sen får den inte vara för stor med tanke på att jag och Tobias tar oss hem med tåg¨:(

Inte nog med att jag ska hinna packa under dagen jag ska även åka till Sunne i eftermiddag för en liten kulturell upplevelse, jag ska nämligen med mamma och moster på teater i Sunnes Berättarlada - har varit där tidigare och det brukar faktiskt vara bra uppsättningar.

Medans andra ska få sina lägenheter renoverade så letar jag och Tobias efter en ny lya. Har faktiskt hittat en tvåa som jag gillar jättemycket då den har bra planlösning och den ligger i samma område som jag bor nu då vi gärna vill fortsätta bo där, och den har en rimlig hyra - och även en balkong som jag suktar efter... men jag vet inte hur vi ska göra... har ju ingen möjlighet att åka och titta på den... och jag vill inte gärna ta en lägenhet osedd... men sen tänker jag att vi inte kommer hitta någon lika billig i det området.... så jag har liiiite beslutsångest!!

hur går det med Åsas träning då... inte många veckor kvar tills skolan börjar nu....träna, träna, träna!

Nej nu är det väl kanske på tiden att jag börjar packa inför resan så jag är färdig när pappa och Tobias kommer... vill ju hinna med en tur till Bergvik också :p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: