Hakuna Matata

2007-07-29
17:45:25

The guardian /L
Jag fortsätter med att se film, denna gång "The guardian" med Kevin Costner och Ashton Kutcher som ytbärgare. Costner spelar Randall, en legend inom kustevakningen som innehar alla rekord som finns och har räddat fler människor än någon annan. Efter en olycka tvingas Randall undervisa framtida ytbärgare där han också möter kaxiga Fischer som spelar en av eleverna. 
Jag tyckte filmen var bra, hade förväntat mig en annan handling men den här funkade den också. Många vattenscener som jag tyckte var jobbiga att se eftersom vatten är min största fobi.  Någonting måste ha varit väldigt fel eftersom jag inte grät hysteriskt till slutscenen som nog många hade förväntat mig fälla tårar åt. Antingen har jag inte berörts tillräckligt av filmen eller så var scenen inte tillräckligt sorgsen. Jag vet inte vad...
Den är absolut sevärd.
//Linda
image633


Kommentar:
#1: Manny

Handlingen var för bekant tyckte jag, därför förväntade man sig hela tiden hur den skulle sluta!

2007-07-29 @ 20:09:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: