Hakuna Matata

2007-07-26
19:37:08

Soon friday /L
image619Idag var dagen lång som satan. Hade 6 ställen och alla var de jobbigaste självklart.
Hade dock turen att ett av företagen är så supersnälla så gubbarna bjöd oss på tårta =)
Kändes mycket lättare att arbeta efter den sockerkicken.
Vi var väldigt trötta idag, det märktes då vi skratta non-stop så tom en man kom fram och
sa att "det är iaf tur att nån har kul på jobbet"... eh... trivs han kanske inte på sitt ? =]
Känner mig asatrött när jag insåg att "Las vegas" sänds ju idag men tur för mig är att jag redan
sett avsnittet då det var så spännande förra veckan att jag inte kunde hålla mig och har därför redan
sett dagens avsnitt....opsy daisy...
Imorgon blir lång men inte lika lång!
Klippte mig förresten igår - kort... eller page är det. Jason rynka på näsan men jag tyckte det var så skönt!
Hoppas du mår bättre nu Sandra och jag hoppas vi hinner ses i helgen... jag har ju inte varit den bästa på att höra av mig =/
Puss och kram
Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: