Hakuna Matata

2007-07-19
15:19:42

Jag jobbar också /L
image605Sliter häcken av mig som städerska... kroppen värker och mina fötter ska vi inte tala om...
Cykelturerna är värst hem för då kommer mjölksyran, men samtidigt är det skönt!
Jag har slutat mellan 13-14 så det är inte så farligt jobbigt ändå.

Fick mina papper igår från skolan, jag har registrering den 27/8 men lektionerna börjar den 28, vilket innebär att jag kommer vara ledig 2 veckor efter jobbet =)
Det preliminära schemat såg bra ut, är ledig nästan varje fredag... hehe....

Idag kom mitt supersnygga bankkort som jag beställde - har en bild på Åsa. Kan tyvärr inte ta kort nu på det eftersom mamma har lånat kameran och är i Stockholm. Men jag blev supernöjd!

Imorgon är det äntligen fredag och Jason jobbar på Nöjesfabriken på kvällen.
Tänkte kanske du har lust att se film eller nöe imorn Sandy... Hör av dig!

Puss och kram alla
Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: