Hakuna Matata

2007-07-22
20:19:14

Harry Potter-helg. /S
Eftersom jag mått lite kasst den här helgen med min himla förkylning så valde jag och Tobias att skjuta på vårt tänkta biobesök då vi tänkt se nya Harry Potter-filmen, men som sagt, jag mår inte helt tipp topp så vi skjuter på det. Istället har vi sett om de gamla filmerna under helgen, alla utom den andra, faktiskt riktigt mysigt och precis vad jag orkade med.
Har även varit ute och strosat i några möbelaffärer med mamma, och har hittat ett superfint köksbord med stolar som jag håller på att övertala Tobbe till att köpa det med mig... så fiiiiint, kostade bara 3000kr för allt, ska åka o kolla på det igen på tisdag.
Idag var vi iväg och tog en promenad och efter det blev det fika med Tobbes föräldrar och med min mamma, som en paus i vinbärsplockandet, och därefter blev det fjärde Potter-filmen, o som slut på dagen en tur ner till älven för att meta. Var dock bara Tobbe som fick något på kroken.

Nu ska jag läsa lite i en ny bok jag letat fram....Härligt!

Puss på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: