Hakuna Matata

2007-07-06
14:24:33

Fredag /L
image584Imorse åkte Jasons mamma hem. Det första vi gjorde när vi kom hem (efter att ha kört till tågstationen) var att gå runt i bara trosor och kallingar - freedom =P
Ikväll åker jag/vi till farmor för att grilla, ikväll ska även mina tre syskon sova här.... vilket betyder att jag borde dammsuga lite iaf. Så ingen av dem utvecklar astma medan de sover här....
Nej, jag har inte tränat någonting med Åsa men jag har inte kunnat de heller eftersom hon är hos sin kennel just nu. Hon ska paras denna löpningsperiod men envis som hon är har hon inte velat göra någonting ännu med sin partner DIck (nej, inte Sandras).
Hoppas alla njuter av sommarvärmen, jag ska väl ta mig en dusch snart.
Trodde mamma skulle dyka upp idag men icke.

Kramkram



Kommentar:
#1: annica

hahaha! go´du är! =)

2007-07-07 @ 18:58:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: