Hakuna Matata

2007-07-30
18:37:25

Coolt... /L
image635




























image636























Väldigt smarta bilder tagna nedifrån så att de bildar bokstäver.
Helt otroligt snyggt tycker jag.
Ps.Tyvärr kan jag inte riktigt svara på vem som tagit korten eftersom jag fattade nada av sidan (Tyskland). Ds.

Idag har jag slitet röven av mig. En hemsk morgon dessutom när Stina-som-jag-mördar-snart väckte mig 04.00 av jamning!!! Sen åkte korgen av cykeln så jag var tvungen att åka tillbaka, var framme 06.30 och min kompanjon var sjuk så jag var tvungen att vänta till 7 när jouren kom. Självklart funkade inte koden på stället så vi kunde inte städa - jag fick alltså inte något gjort förrän 8! Som tur var jobba vi på och jag fick sluta i rätt tid ändå...
I hate my job.
Längtar till nästa fredag! =)
Pussar
En trött Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: