Hakuna Matata

2007-07-11
02:22:02

1 timme och 30 minuters ren bantningskur /L
Jag och min sambo har nu spenderat kvällen/natten med att se på "28 veckor senare" alltså fortsättningen på "28 dagar senare". Filmen var från början till slut en enda stor blodpöl. Det var blod heeeela tiden, och jag mår fortfarande jäkligt illa. En varning till känsliga tittare!
Nu till handlingen.... 6 månader efter att viruset härjat i Storbritannien förklarar regeringen det besegrat. Den amerikanska militären har säkrat ett litet område i London och det ska nu börja återbefolkas. Men viruset har så klart överlevt och ingenting går som det ska.
Filmen är bra OM man tycker om denna typ av film - blod blod blod. Det fanns en rad saker som jag störde mig på men de ska jag inte skriva här, då slipper förhoppningsvis ni störa er på dem också... :)
Natti!
image593


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: