Hakuna Matata

2007-01-10
16:28:32

Skön dag... /S
Den här dagen har varit skön, så lugn men jag har ändå gjort något.
Jag sov till 9.30 och har under dagen inte gjort speciellt mycket, bara tagit det lugnt och packat lite inför flytten.  Jag har bland annat rensat i min garderob och lyckades rensa ut en hel del, så nu har jag en sprängfylld bag med kläder att skicka hem till Karlstad, var ju tvungen att rensa ut lite så Tobias ska få plats med sina kläder. Förutom det har jag packat ner allt i linneskåpet och börja packa ner lite grejer som jag har i köket.

Hade tänkt gå och städa i kokvrån och badrummet i nya lägenheten nu ikväll... har dock ingen större lust med det just nu så vi får väl se hur det blir.

Hur är det med alla där hemma då...? Överlevde ni stormvädret?

/S

Kommentar:
#1: Pumba

Som vanligt krånglar bloggen, så inga inlägg från min sida. Förhoppningsvis senare.... allt är bra här! Vi överlevde :) Var det storm hos er också?

2007-01-11 @ 06:47:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: