Hakuna Matata

2007-01-19
09:02:10

Oturens dag! /L
Igår var det den ultimata oturs dagen!
Det började med att jag skulle ta mammas mazda till skolan för att låna en bok.
När jag kommer vid McDonalds börjar ratten vibrera och låta konstigt, så jag vända om och åkte hem. Bilen gick i sönder precis när jag svängde in på parkeringen och gick inte att köra mer sedan.
Så mammas tur till Ikea idag blev inställt!

Senare gick mamma, Jason och jag ut för att byta till vinterdäck på Forden. Det gick jättebra och Jason gjorde allt själv med instruktioner ifrån mamma. När vi skulle åka till Biltema för att köpa olja börjar min bil att låta konstigt! Precis samma grej som hände med mazdan några timmar tidigare!
Så nu är båda bilarna trasiga!!!

Det är ju inte meningen att vi ska ha bilar. Det är ju helt otroligt att båda bilarna ska gå i sönder på samma dag och kanske är det samma sak också (Drivknuten eller kullager)!
Min Ford har kostat mig väldigt mycket pengar, jag har ju knappt fått använda den!

Så för mig blir det inge Norge, jag som hade sett fram emot att träffa mina syskon....

/Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: