Hakuna Matata

2007-01-01
16:39:43

In med det nya! /L
In med det nya! /LIdag är det nyårsdagen, vilket oftast innebär bakfylla och början av nyårslöften!
Jag vaknade upp 15.00, japp, sov lääääääänge. Ändå var jag inte full igår. En som dock blev full och som fortfarande ligger är Jason! Haha!
Han ska sluta snusa, därför vågar jag inte väcka honom för jag vet hur han är när han börjar känna ett sug efter nikotin.... det är nu jag nästan önskar att jag hade skola! =)

Igår åt vi god mat, Jason hade gjort kycklingfilé med klyftpotatis och paprikasås. Kvällen var lugn, lite för lugn för min smak. Vi spelade spel och satt mest och ugglade. Kändes som ett pensionärsparty, men jag tror nästan de har det vildare. Vid tolv gick vi ut och stötte på Karlstads bottenskrap. Ena värre än det andra, skitfulla skulle de spränga en 400 kronor bomb! YES. Jag och Sandra skakade av skräck och nästan sprang hem.
Det var väl det som hände =)
Jag är mest glad över att jag lyckades slippa huvudvärken som jag alltid får. Jag drack vatten hela tiden typ, så jag kände ju inte av alkoholen för fem öre. Onödigt att gå till systemet, JA. Kunde ha druckigt vanligt läsk.
Jaja, nästa gång Sandra, DÅ, blir det party! =D

Hoppas eran Nyår var rolig!

Puss och kram
Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: