Hakuna Matata

2007-02-18
20:53:58

jag gjorde det! /S
Har precis satt den sista punkten i dokumentet som ska skickas till en gammal tutor jag hade förra året. Jag har nämligen äntligen tagit tag i en gammal komplettering som jag har haft efter mig ända sedan april förra året.

Nu gäller det bara att hålla tummarna för att den ska bli godkänd och jag ska få mitt kursbetyg...

Detta innebär att jag med största säkerhet hinner bli klar med min kursuppgift så att jag kan åka hem till karlstad redan onsdagförmiddag. Hade ju tänkt stanna i helgen och träffa Sofia, men hennes resa hit blev inställd på grund av olika orsaker.
 Jag har lite dåligt samvete då Tobias såg lite ledsen ut att behöva vara här själv... men det kan nog vara bra för honom att sakna mig lite. Han får väl passa på att ta hit sina kurskompisar. Sen har han lånat tre lååååånga krigsfilmer som jag inte har något intresse av att se.

Igår hade vi lite myskväll. Vi såg filmen "På andra sidan häcken", den var söt men jag tyckte inte den var jätterolig direkt... den går ju inte alls att jämföra med typ "Ice Age".

Imorgon ska jag vara så seriös att jag ska gå upp klockan 8 för att tvätta under förmiddagen. Måste ju dock erkänna att jag gör detta på grund av att det kanske kommer komma några och installera bredbandsuttag i lägenheten klockan 8 imorgon bitti, då vill man ju inte direkt ligga i sängen :P

Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: