Hakuna Matata

2007-02-26
12:34:28

Hemma igen. /S
Efter fem härliga dagar hemma i Karlstad med familjen är jag nu tillbaks i Linköping. Fick ett härligt välkomnande från min kära sambo som varit lite lätt uttråkad under de dagar jag varit hemma.
Köpte en pizza under kvällen... såååå gott efter att ha suttit/stått på tåget. Japp... stått, på tåget mellan Katrineholm och Norrköping fick jag stå upp tillsammans med en massa andra människor då det var hur mycket människor som helst på tåget. Måste säga att jag tycker det är ganska skamligt av SJ att sälja en biljett för över 200spänn och sedan låta resenären stå upp under en halvtimme. Det kan ju inte varit någon chock att det skulle vara mycket folk då vissa barn haft sportlov och andra precis påbörjat det.

Nu ska jag käka lite lunch...

Häj sväjs

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: