Hakuna Matata

2007-02-27
00:50:38

Färdig! /L
Färdig! /LHEJ!
Nu har jag inte skrivit på några dar - har haft ett temaarbete som skulle vara färdigt idag!
Jag har suttit dygnet runt ett par dagar nu, i natt gick jag och la mig men somnade inte förrän 4.30 och var tvungen att gå upp 5.30!
Så en timmes sömn fick jag, jag hade även somnar 8.15 på söndagsmorgonen och gick upp 12 så jag var rätt så trött hela dagen!
Men arbetet skulle bli färdigt, jag får skylla mig själv. Jag hade väl inte riktigt räknat med att arbetet skulle ta så lång tid.
Nu har jag iaf ett helt temaarbete om Karlstad för årskurs 5 om någon vill ha! =)
Återstår bara och se om det är ett bra? =/

Har faktiskt kunnat hållt mig ifrån att fortsätta vår resa Sandra!
Jag längtar till du kommer hit igen så vi kan klara spelet.... hehe! =D
Känner du inget kli i fingrarna?
Du har väl inte lika lätt för beroende som jag. Ha!

Jag har idag sett Prison Break avsnitt fram till 217! Så nu längtar jag tills 218 kommer! Vilken bra serie det är! Lika bra som Greys Anatomy till och med!

Puss och kram
Linda

Kommentarer:

:(

2007-02-27 @ 06:59:25
#2: Manny

Skönt att du blev klar i tid gumman! Måste säga att jag tvivlade i lördags när jag varit hos dig.
Kommer till påsk nästa gång... då jäklar...Shrek, here I come!

2007-02-27 @ 09:24:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: