Hakuna Matata

2007-12-04
10:49:00

tjingeling! /S
God morgon gott folk!
Tisdag idag, och enbart 15 dagar kvar tills det är dags för jullov... känns helt sjukt, dock på ett underbart sätt då jag för en gångs skull inte har mängder i skolan som ska hinnas med. Jag fick veta att min grupp skulle ha glöggträff sista skoldagen, men tyvärr funkade det ju inte då det är samma dag jag åker hem. Är dock inte jätteledsen över att missa det då det alltid är lika underbart att åka hem över julen, att få vara ledig lääänge och andra är lediga också!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det lite plugg, lite TV och sen blir det pirogbakande. Jag får roa mig på egen hand idag då Tobias är i skolan precis heeeeela dagen, han började klockan 10 och slutar klockan 21... stackare, jag skulle aldrig orka med en 13 timmar lång skoldag!!!

Hörs senare, ha en skön dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: