Hakuna Matata

2007-12-05
22:04:31

Sov gott! /S
Nu ska jag se på Fråga Olle och sen är det dags att nanna!
Imorgon kommer förmodligen Simbas matte och ska hämta hans saker, passar perfekt då jag är ledig och inte har särskilt mycket att plugga.
Ska även göra ett nytt försök att baka piroger, köttfärsen är ju reda gjord så det är bara degen jag ska tampas med åter igen.
Måste även förbi Apoteket.. har glömt det länge men nu måste jag komma ihåg att gå dit och hämta ut nya minipiller innan receptet går ut - har ingen lust att fixa nytt recept!

På fredag är det dags för ännu en badmintonmatch - nu när Tobbe är lite halvkrasslig så hoppas jag på förbättrade chanser till vinst för min del :p Sedan blir det myspys på kvällen efter det :)
På lördag ska jag vara barnvakt, känns bra då jag behöver pengarna, det var länge sen jag träffade barnen senast och snart är det ju jullov så då dröjer det ju flera veckor innan jag har chans att träffa dem då jag har tenta direkt efter lovet....

Men nu är det TV.... natti natt!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: