Hakuna Matata

2007-12-10
18:50:20

Slappis framför TVn! /S
det är jag det! Sitter här i sköna soffan - är så himla nöjd med att jag och Tobias kostade på oss att köpa en ny soffa istället för mammas och pappas stenålderssoffa som vi hade i gamla lägenheten - tror pappa sa att mamma hade den innan de flyttade ihop vilket gör att den är mer än 30 år gammal!!! Mycket obekväm - som tur var fick vi köpa en ektorpsoffa till ett hyfsat pris av syrrans svägerska :)

Just nu sitter jag och tittar på 4an och ankomsten till Nobelmiddagen - kan inte påstå att jag är särskilt intresserad av själva nobelpriserna utan mer av de fina klänningarna :p

Ikväll kl 22 är det en dokumentär om Michael Moore på svt som jag och tobias ska bänka oss framför, tror det är en kritisk dokumentär som ifrågasätter hans dokumentärer. Jag vet inte men jag skulle tippa på att den här dokumentären är gjord av någon grinig amerikan :p

Måste säga att jag avundas Linda och Jason med deras nya Nintendo Wii, nu vill jag också ha det! Tycker om att det var så simpelt - få knappar, och att det finns oskyldiga små spel som Super mario att spela. Tobias är dock inte alls intresserad av det, tycker inte att det finns några roliga spel så om han skulle köpa ett Tv-spel så vill han ha ett X-box. Ingen aning om vad det finns för spel men jag tror inte att det är något för mig - miljoner knappar och de gånger jag spelat spel på X-box så har det varit splatterspel med bilar och monster och skit.
Själv föredrar jag oskyldiga barnspel med blommor och svampar och glada färger :)
Hur som helst har vi inte råd med något så om det blir något blir det inte förrän till sommaren - men det är ju nu under det mörka vinterhalvåret som man vill ha det.
Jag skulle kunna tänka mig att köpa ett gammalt supernintendo men de är ju inte heller jättebilliga då de är poppis just för att de är så gamla :p

Men vem vet... min förmåga till att hjärntvätta folk genom tjat är ganska god så det kanske blir ett Wii i slutändan trots allt :p





Kommentar:
#1: L

hehe... vi har snart klarat hela Mario spelet! =P Undrar vad som ska bli vårt nästa projekt/spel!? =)

2007-12-10 @ 22:25:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: