Hakuna Matata

2007-12-16
22:42:59

Råttatouille /L


Förra helgen (jag är lite sen i uppdateringen) såg jag Råttatouille. Jag hade rätt höga förväntningar eftersom jag hört att den ska vara bra men nope...... nej den var faktiskt rätt mesig. Kort om handlingen: En råtta som älskar att laga mat även fast familjen inte gillar att han gör det, hamnar av ett misstag i sin idols restaurang. Där möter han en ung kille som inte kan laga och de båda kommer överens om att bli ett team. Kökschefen är en skurk som misstänker att det hela inte står rätt till hos grabben. Typ nåt sånt. Den är söt men temat passar inte riktigt barn enligt mig. Ett av problemen som karaktärerna stöter på är en hemsk matrecensent vilket jag inte tycker är så barn-roligt. Menmen. Se för att ha sett den men inget jag skulle betala för.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: