Hakuna Matata

2007-12-27
20:28:21

Nytt nytt! /L

Idag kikade jag in hos Jysk för att inhandla en snygg gardinstång för min dörr i vardagsrummet.
Jag köpte även två gardinlängder för den totala summan av 96 kronor! Haha, jag är riktigt nöjd med mina köp måste jag säga. Nu gäller det bara att få tag i en borrmaskin så jag får upp det. Hmm... lite värre. Vid såna här tilfällen önskar jag verkligen jag hade en själv!

Nästa steg i shopping går enligt planerna på en ny säng. Det är nog de vi båda är mest sugna på.
Jag tycker ju om Ikeas Malm (tror jag bestämt den heter), om det nu är den som man kan ha ett "bord" på.
Den vill jag helst ha men när jag provade den på Ikea tyckte jag den var så låg så vi får väl se.
Nu kommer snart Sandy och Tobbemannen!
Kram på er!




Kommentarer:

Billigt!

2007-12-27 @ 21:43:21
#2: Malin

billigt o bra :D

2007-12-29 @ 14:46:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: