Hakuna Matata

2007-12-09
11:18:18

Morr´n! /S

Goder morgon!
Klockan är strax efter 11 men flitiga jag har redan städat köket! Älsklingen hade städat hela lägenheten förutom att damma och köket som var min del, men han var söt nog och drog det tyngsta lasset. Så igår när jag kom hem var badrummet skinande rent, och i övriga lägenheten fanns inte en enda dammråtta + att han faktiskt skurat så det luktade fräscht. Så nu har jag bara dammandet kvar, men jag väntar med det tills TObias vaknar, han kom hem rätt sent igår så...

Idag ska jag plugga lite, har ett tentaseminarium imorgon, vet inte riktigt vad det kommer gå ut på men jag tror vi ska diskutera tentafrågorna kanske, så det gäller nog att vara inläst på sin egen tenta. Usch vill verkligen inte gå då min tentan inte kändes alls bra, men det är ju obligatorisk närvaro så jag har inte så mycket att välja på.
Utöver plugg så ska jag fixa farmor och farfars julklapp då jag och mina systrar ska skicka in bilder så de får en personlig almanacka - måste bara vänta på att syster yster mailar över de aktuella bilderna.

Sedan får vi väl se vad det blir. Tobias ska plugga hela dagen har han sagt, men då han kom hem så sent igår + att han förmodligen druckit lite så får vi väl se hur det går med det där pluggandet :p


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: