Hakuna Matata

2007-12-11
11:57:50

Grå morgon /S
Sov ganska länge idag då jag hade ställt klockan på 9.45, men nu när man närmar sig julledigheten så känns det tillåtet att få sova ut ibland, speciellt då jag är hundvakt på torsdag och måste upp tidigt :p
Vädret ute är grått - som vanligt! Känns som att det var längesen man såg en blå solig himmel, känns som att det regnat lite varje dag i ... en evighet!

Längtar så efter att få åka hem på jullov!! Sedan längtar jag efter rean, jag vill så gärna hitta ett par snygga skor så jag kan klä upp mig liiiite på min och darlingens 6-års dag den 20e januari... har fortfarande inte bestämt vad vi ska hitta på men det lutar åt att gå ut och äta någonstans, ingen av oss lär ju ha särskilt mycket pengar i då det är strax efter julen + att kära syster yster fyller år.

Nu ska jag försöka att vakna till då jag fortfarande sitter och gäspar, och sedan blir det en del plugg tills darlingen kommer hem i eftermiddag.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: