Hakuna Matata

2007-12-07
19:52:24

depp, mätt, och trött! /S
Depp - jag åkte ännu en gång på stryk i badmintonen med älsklingen!!! Första matchen var riktigt jämn men sedan spårade det ur och jag väl inte så superbra i de övriga matcherna. Idag skyller jag på de killar som spelade bandy och fotboll i andra änden av salen, var ju rädd för att få en boll i huvudet ju :p

Väl hemma så var ju så sjukt hungrig, fick blodsockerfall och var helt skakis så Tobias fick skära upp det sista av salladen medan jag tryckte i mig en banan. Därefter åt vi tacos som var så ljuvligt gott att det var nästan löjligt! Sedan en skön dusch och nu sitter vi här under varsin filt sådär härligt trött i kroppen :)
Imorgon ska jag vara barnvakt så nu är det bara att hålla tummarna för att det är någorlunda fint väder, det är lättast att passa dem ute, då brukar de leka mer självständigt, tiden brukar gåmlite fortare då! Därefter får vi se om det kanske blir operation städning här hemma, det var äckligt längesen vi städade senast så nu är det verkligen på tiden - men det är ju så tråkigt :(

Nu är det snart dags för På Spåret, jag offrar mig för älsklingen idag, därefter så blir det mys till den romantiska komedin Om Ödet Får Bestämma som går på SVT, har sett den förr men kan inte minnas om den var bra eller ej?! Till det blir det en Baccardi Razz, det är mumma det!!

Ha en skön fredagkväll!!!!


Mmmm!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: