Hakuna Matata

2007-12-18
15:30:39

Åsa update /L
I natt fick busan ligga hos mig och gosa. Jag försökte lägga henne så jag inte skulle sparka till henne i sömnen vilket resulterade i att jag vaknade väldigt stel i kroppen. Åsa däremot hoppade ner ifrån sängen pigg och glad reda för nya tag. Jag har inte märkt att hon har ont idag, det kan ju bero på de smärtstillanden hon får men en positiv utveckling är det i alla fall!
Imorgon klockan 10 ska vi till vetrerinären igen, då får vi hålla tummarna att allt ser bra ut!

Om en halvtimme kommer mormor hem efter att ha solat och badat på Mallis. Uhh....vad gött!
Då ska Dorran hem igen, skönt för mamma att inte ha så många hundar att gå ut med.

Ha det bra!
Kram Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: